CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

WELCOME

WELCOME TO MY BLOG . HAVE A FUN AND ENJOY :)

Saturday, April 16, 2011

hati aku jatuh cinta ...

dia tak tahu , aku sukaa dia . aku cinta dia . aku tanya dia " you , you suka siapa ? " dia cakap " I ? I suka you laa , haha " aku cakap " hurm , yelaa sangat " dia cakap " haha , memang pun . I tak suka siapa2 selagi I tak jumpa orang yang betul2 suka kat I , you suka i ke ? " aku diam jeyh sebab tak tahu nak cakap apa . lagipun , lepas soalan tuu , dia pun senyap jeyh . kiteorang berdua blank . agaknye laa . apa - apa pun , aku tahu mesti dia dah ada kekasih . orang mcm dia tak dek kekasih ? hurm , yelaa sangat . aku dengan dia masa tuu tengah jalan - jalan . dia yang ajak , aku join laa . lagipun aku tengah bosan masa tuu . ape boleh buat kan ? . dia memang seorang lelaki yg sangat bagus . betul2 bagus . best kn ? tapi , rasanya , dia anggap aku as a friend jeyh kot . mungkin suatu hari nanti , aku akan jumpa kekasih hati aku sendiri . jodoh kan . tuhan jeyh yg boleh tentukan :) dia selalu buat aku ceria . bak kata orang , dia sempurna :) mesti seronok kn jdi awek dia . dia pon lovely , romantic and caring , aku tahu dia . aku kenal dari kecik lagi . tapi tak lama lepas tuu , dia dah tak contact aku lagi , meaningnya .. aku dengan dia dah tak rapat sejak dia dah bertunang . :0 hurm , aku paham tuu . tapi xpela , aku tahu tu jodoh dia . xkn nak halang ? biar laa , hati aku pendam sorang - sorang . lepas dia bertunang , dia pergi paris , melanjutkan pelajaran ngn awek dia . aku ? aku belajar jelaa kat UM . hurm . lebih baik kat sini jeyh kn . spm aku memang bagus tapi aku tak nak laa jauh dengan family aku . lepas dah beberapa tahun duduk sana , diorang balik sini . kahwin :( part tuu pling sedih . aku tak datang pun . aku balik rumah nenek aku . nasib baik nenek aku tak tanya banyak . dia memahami :) nak jeyh aku kahwin dengan nenek . haha . mustahil kan ? tiba - tiba phone aku bunyi , dia call . aku angkat , dia cakap asal aku tak datang ? aku cakap laa aku sibuk . dia macam merajuk tapii , hati aku , perasaan akuu , dia mana kesah ? biar laa dia bahagia ngn isteri diaa . ya allah , sakit nya hati aku sebut nama isteri tuu :9 aku mula menangis . sedihnya hatii . tapi , aku paham . beberapa hari lepas tuu , aku demam . tak tahu kenapa . nenek ajak aku pergi klinik , tapi aku tolak . yelaka , demam jeyh pon . aku buat bodoh jeyh . xlama lepas tu , aku turun berat badan . muka cengkung . akhirnya , nenek bwk aku jumpa doktor . rupa - rupanya , jantung aku daa rosak and banyak kuman . aku punya jangka hidup tak banyak . hurm , aku redha . aku suruh nenek cakap kt dia , yg selama niyh aku cinta dia . aku nak dia jaga isteri dia elok - elok . cakap kat isteri dia , jaga dia tuu elok - elok . sebab dia laa lelaki yang paling terbaik :) tak boleh ganti dengan siapa - siapa . you , i cinta you . I LOVE YOU :0 akhirnya , aku meninggal dunia . bila dia tahu , sedih hati dia . apatah lagi lepas dengar nenek cakap yang aku cinta dia . rupa - rupanya , dia pun cinta aku . cinta yang tidak sempat di lafazkan . dia kahwin dengan isteri dia pun sebab parents dia yang suruh . mak tom dengan pak tom yang suruh . aku tak tahu pon . dia tak kasi tahu . akhirnya , cinta aku kat dia , berakhir sampai situ jeyh . dia dengan isteri dia hidup bahagia . hurm :)

No comments:

Post a Comment